دوره جامع کسب و کار پهپاد سمپاش کشاورزی

دوره جامع کسب و کار پهپاد سمپاش کشاورزی

سمپاشی با پهپاد یک شغل نسبتا نوظهور است که در بسیاری از استان‌های کشور ما و در تمام طول سال می‌توان آن را انجام داد. برای مثال، فقط در یک استان کشور یعنی خوزستان همواره متقاضی برای سمپاشی زمین‌های زراعی وجود دارد و در همه فصل‌های سال می‌توانید به کسب درآمد بسیار عالی بپردازید؛ اما چگونه؟

شما با داشتن یک پهپاد سمپاش کشاورزی که با سرمایه‌ای در حد فقط چند صد میلیون قابل تهیه است، امکان کسب درآمد روزانه حداقل ۶ میلیون تومان را خواهید داشت که در سال به درآمد میلیاردی می‌رسید!!! بله! یعنی فقط در همان سال اول علاوه بر تامین سرمایه اولیه خود، می‌توانید سود عالی داشته باشید.

خرید دوره پهپاد سمپاش

  • پشتیبانی خرید محصولات: ۰۹۲۱۳۹۱۰۹۹۶ در واتساپ، تلگرام و ایتا نیز پاسخگوی شما عزیزان هستیم

شما با استفاده از یک پهپاد ۱۰ لیتری می‌توانید روزی حداقل ۲۰ هکتار زمین زراعی را سمپاشی کنید که رقم درآمد آن در حال حاضر به ازای هر هکتار حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است. یعنی شما با شغل سمپاشی پهپاد کشاورزی روزانه حداقل ۶ میلیون تومان درآمد دارید که این رقم می‌تواند به بالای ۱۰ میلیون تومان هم برسد.

دوره جامع کسب و کار پهپاد سمپاش

ما در مجموعه اسپاش، یک دوره آموزشی جامع و بسیار کاربردی برای شما تهیه کرده‌ایم تا با علاوه بر آشنایی با کسب و کار پهپاد کشاورزی و هزینه‌های آن، اطلاعات لازم درباره نحوه عملکرد و قطعات مختلف پهپاد سمپاش به دست آورید.

خرید دوره پهپاد سمپاش

تماشای «دوره راه‌اندازی کسب و کار با پهپادهای سمپاش کشاورزی» ضمن ارائه اطلاعاتی بسیار کاربردی و مفید به شما، مقدمات ورود به این حرفه را برایتان فراهم می‌سازد. شما هم می‌توانید یکی از صاحبان پهپادهای سمپاش کشاورزی باشید و در این حوزه در استان‌های مختلف کشور فعالیت کنید؛ پس این دوره را از دست ندهید. در ویدئوی زیر می‌توانید تیزر این دوره فوق‌العاده آموزنده و کاربردی را مشاهده کنید.

برای خرید دوره با ۳۰ درصد تخفیف از لینک زیر اقدام کنید.

خرید دوره پهپاد سمپاش

  • پشتیبانی خرید محصولات: ۰۹۲۱۳۹۱۰۹۹۶ در واتساپ، تلگرام و ایتا نیز پاسخگوی شما عزیزان هستیم

دوره حضوری آموزش اپراتوری پهپاد سمپاش

مجموعه اسپاش دوره‌های حضوری آموزش اپراتوری پهپاد سمپاش کشاورزی نیز برگزار می‌کند که محل آن تهران است. شما عزیزان می‌توانید برای هماهنگی جهت حضور در این دوره‌ها با شماره ۰۹۲۱۳۹۱۰۹۹۶ تماس حاصل فرمایید و یا در پیام‌رسان‌های واتساپ، تلگرام و ایتا با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پهپاد کشاورزی اسپاش مدل 5 لیتری
پهپاد کشاورزی اسپاش مدل 10 لیتری-4 موتور
پهپاد کشاورزی اسپاش مدل 10 لیتری-6 موتور
پهپاد کشاورزی اسپاش مدل16 لیتری-4 موتور
پهپاد کشاورزی اسپاش مدل16 لیتری-6 موتور
پهپاد کشاورزی اسپاش مدل 20 لیتری-4 موتور
پهپاد کشاورزی اسپاش مدل 20 لیتری-6 موتور
پهپاد کشاورزی اسپاش مدل 20 لیتری-8 موتور

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
9:00 تا 17:00
یک شنبه
9:00 تا 17:00
دو شنبه
9:00 تا 17:00
سه شنبه
9:00 تا 17:00
چهار شنبه
9:00 تا 17:00
پنج شنبه
9:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

با پهپاد کشاورزی میلیاردر شو!!

با دیدن دوره آموزشی آشنایی با کسب و کار پهپاد کشاورزی و نحوه عملکرد و هزینه‌های اون میتونید کسب و کار خودتونو راه بندازید و به یه سود عالی برسید!!! همچنین برای تهیه این دوره به مدت محدود تخفیف ویژه ای قرار داده شده

برای تهیه دوره با شماره تماس پشتیبانی: 09213910996 در واتساپ، تلگرام و ایتا پاسخگوی شما عزیزان هستیم